אינסטגרם יכולה להפוך עסק בינוני לעסק מצליח!
רוצים לדעת איך לפרסם באינסטגרם כדי להשיג תוצאות מדהימות?
המשיכו לקרוא.
בשנת 2010 אינסטגרם (Instagram) שוחררה למרחב הדיגיטלי. היא הושקה בתור אפליקציה חברתית המבוססת על שיתוף תמונות, בשילוב עם אופציות עריכה והוספת פילטרים מגוונים. לקח לה שנתיים בלבד לנסוק ולהגיע לכ-10 מיליון משתמשים ולהפוך להצלחה מסחררת. לאחר חודשים אחדים פייסבוק רכשה אותה במיליארד דולר. עם השנים פייסבוק הושפעה רבות מאינסטגרם, והוסיפה בהשראתה אופציות עריכה מגוונות למשל פילטרים ואפשרויות עריכה. לאחר הרכישה פייסבוק הזמינה את מיליוני משתמשיה להצטרף לאינסטגרם, והפכה אותה לפופולרית יותר.
אינסטגרם היא אחת הפלטפורמות המוצלחות ביותר לשיווק עסקי. יש בעלי עסק שתופסים אותה כפלטפורמה ייעודית לבני נוער, ולכן בוחרים לא להשקיע בה. ההנחה הזו שגויה כיוון שכיום אינסטגרם פופולרת בקרב גולשים מכל קשת הגילאים, והיא כבר מזמן לא אפליקציה נישתית המיועדת לבני נוער בלבד. הנה חמש סיבות שיסבירו לכם למה אתם חייבים לנהל עמוד עסקי באינסטגרם:
חשוב לבצע מחקר תגיות, כדי לדעת אילו מהן פופולריות יותר וכך להגביר את החשיפה לעסק שלכם משמעותית. לא יודעים איך לעשות את זה? היעזרו בנו.
התשובה היא חד משמעית כן. בין אם אתם בעלים של סוכנות רכב או שיש לכם מסעדה, פרסום באינסטגרם יכול לקדם את העסק שלכם במימדים עצומים. דבר נוסף שאינסטגרם מעניקה לכם הוא נוכחות ברשת: פרופיל עסקי מוקפד שמעודכן באופן רציף ישאיר את העסק שלכם במודעות, יציג את הצדדים המושכים ביותר שלו ויתרום רבות לתדמית. בשנת 2021, עסק שלא מופיע באינסטגרם שקול לעסק ללא אתר אינטרנט. האם תסמכו על עסק כזה?
אם יש לכם פרופיל פרטי שאתם מדי פעם מפרסמים בו תמונות של העסק, דעו שזה לא מספיק. רק כאשר תפתחו פרופיל עסקי תוכלו לשלב בו פרסום ממומן. כמו כן, על כל תמונה שתשתפו תוכל לקבל נתונים מפורטים של צפיות, נפח החשיפה, שיתופים ועוד. ברגע שתהיה לכם מודעות להיקף החשיפה לכל פוסט תוכלו לבנות אסטרטגיה יעילה שמתאימה ספציפית לעסק שלכם. לדוגמה – הסקתם מהדו"חות שנושא מסוים מעניין יותר את הקהל שלכם לעומת נושאים אחרים? קבלו החלטה לשתף עוד פוסטים בנושא ותראו איך המספרים שלכם נוסקים. לא חזקים בדו"חות או ביצירת תוכן ממיר? בשביל זה אנחנו כאן.
הרבה עסקים בוחרים לפרסם את העסק שלהם באמצעות משפיענים.
מה זה משפיען?
מדובר באנשים פופולריים מאד ברשתות החברתיות עם כמות גדולה של עוקבים פעילים.
איך מפרסמים באמצעות משפיענים?
בוחרים סלב או 'אושיית רשת' שהערכים שלו מתאימים למוצר או לשירות שלכם או לקהל היעד שלו, מבקשים מהם להצטלם או לדבר על המוצר או השירות בפוסט, בסטורי או בסדרה של כמה.
כמה עולה לפרסם באמצעות משפיענים?
זה תלוי. יש משפיענים שישמחו לקבל את המוצר או השירות עצמו כתשלום, ויש כאלה שיבקשו כסף. המחיר יכול להגיע גם לעשרות אלפי שקלים, תלוי במשפיען ובכמות העוקבים שיש לו.
איך בוחרים משפיען מדויק?
אתם לא חייבים לבחור משפיען עם מיליון עוקבים. גם אם תבחרו באושיית רשת עם קהילה של 30 אלף עוקבים תוכלו לקבל חשיפה משמעותית. חשוב לבדוק שהעוקבים של המשפיען שבחרתם פעילים! אחרת שילמתם סתם ולא תקבלו תוצאות.
עוד חשוב לבחור את משפיען שמתאים לתחום או לערכי המוצר/השירות שלכם. למשל אם אתם חברת אופנה בחרו באושיית רשת שמתעסקת באופנה, או שיש לה תדמית של פאשניסטה. לפני שאתם בוחרים ללכת על קמפיין המשלב משפיענים שאלו את עצמכם מהן המטרות שלכם במהלך, והאם בחירת משפיען ספציפי או משפיען בכלל משרת את המטרה שלכם.
לחברת באזז ניסיון רב בבניית אסטרטגיית שיווק ופרסום באינסטגרם.
העבירו אלינו את המושכות ותראו את התוצאות בתוך זמן קצר.
הקידום באינסטגרם מתחלק לשניים: קידום אורגני וקידום ממומן.
קידום אורגני (כלומר העלאת פוסטים וסטורי מהעמוד, ללא שימוש במערכת המודעות שדורשת לשלם על דחיפת הפוסטים) בהחלט יעזור לכם להגדיל את החשיפה. עם זאת קידום ממומן יכול להכפיל את נפח החשיפה של הקידום האורגני.
מחיר הקידום הממומן של פוסטים באינסטגרם משתנה, ותלוי בכמות הפוסטים שתרצו לקדם בשבוע. למשל קידום שני פוסטים בשבוע יעלה לכם כ-250 שקלים בשבוע (כלומר 1,000 שקלים בחודש). הקידום הממומן מגיע עם דו"חות ביצועים מפורטים וידידותיים שיעזרו לכם להבין האם הקמפיין מצליח או שכדאי לשנות אותו.
באזז מתמחה בשירותי דיגיטל מקיפים – מכתיבת תוכן, עיצוב, ניהול רשתות חברתיות וקידום אתרים דרך קידום ממומן בפלטפורמות מגוונות ובניית עמודי נחיתה ואתרי אינטרנט. ניתן לבחור חבילות פרסום מגוונות בהיקפים ובטווחי מחירים משתנים.
צרו איתנו קשר ונשמח לייעץ ולתכנן איתכם את הדרך לעסק חזק עם נוכחות ומעגל לקוחות שגדל באופן תדיר.
פרופיל עסקי מוקפד שמעודכן
באופן רציף ישאיר את העסק שלכם במודעות.
מתוך עמוד האינסטגרם של פרסונה -
מרכז טיפולי אסתטיקה רפואית
סקר ליצירת מעורבות
מתוך האינסטגרם של איציק עוז
העסק שלך צריך באזז?
(מתאים לעסקים עם תקציב של 3,000 ₪ ומעלה)
* מתאים לעסקים עם תקציב
של 3,000 ₪ ומעלה