ניהול עמוד עסקי בפייסבוק

כולם נמצאים בפייסבוק – אבל רק מעטים מגיעים אליך? הפתרון שיאפשר לך להתגבר על אתגרי הפרסום בפייסבוק, כדי למקסם כל מהלך שיווקי ברשת החברתית הגדולה בעולם. 

fb

למה כדאי לפרסם בפייסבוק?

מיליוני ישראלים גולשים בפייסבוק, ומאפשרים לך ליהנות מחשיפה עצומה לקהל יעד ממוקד. אז מדוע למרות זאת ולמרות שככל הנראה גם הלקוחות הפוטנציאליים שלך נמצאים שם, רק בודדים מתוכם פונים אליך?

מדוע הפרסום בפייסבוק לא עובד?

  • חשיפה נמוכה לפוסטים – רמת החשיפה לפוסטים האורגנים בדף הולכת ויורדת, מתוך רצון לעודד אותך לפתוח את הארנק ולהשקיע בפרסום ממומן.

  • העברת מסרים שגויה – מי כאן נכנס לפייסבוק כדי לקנות? שירים את ידו… ממש כמונו, גם הלקוחות שלנו נכנסים לפייסבוק בעיקר כדי ליהנות ולהתעדכן, ולאו דווקא כדי לקנות. לכן מינון גבוה מידי של פוסטים מכירתיים פשוט מבריח אותם (ולכן חשוב לבנות מערכת יחסים באמצעות מתן ערך מקצועי).

  • חוסר המשכיות – מחקרים מלמדים שכדי להניע את הגולש לביצוע הפעולה הרצויה, עליו להיחשף למסרים שלך 5-7 פעמים לפחות. ללא הזרמה מתמשכת של תכנים לעמוד הפייסבוק, קשה עד בלתי אפשרי להיחרט בתודעה.

אבל זה עוד כלום לעומת 2 טעויות הענק שמפילות בפח יותר מידי עסקים בפייסבוק…

טעויות הענק שמבצעים עסקים בעמוד הפייסבוק

  • טעות ראשונה: הגעה לקהלים לא רלוונטיים – הרבה בעלי עסקים מתפתים לבצע קידום ממומן בפייסבוק, באמצעות כפתור "Boost Post" שחושף את הפוסט לקהלים שבחלקם הגדול לא רלוונטיים. לאור יכולות הפילוח המתקדמות שמאפשרות לך להגיע בדיוק רב לקהל הרצוי בפייסבוק, מדובר בפספוס משמעותי.

  • טעות שנייה: פספוס משאבים קיימים – עסקים רבים מחמיצים הזדמנות פז להגיע לגולשים סופר-רלוונטיים, כאלה שכבר ביקרו באתר או בדפי הנחיתה של העסק והביעו עניין במה שיש לו להציע. ככה זה כשלא מכירים את האפשרות להגיע לגולשים שכבר נחשפו לעסק, בין היתר באמצעות הטמעת קוד פייסבוק (Pixel) בנכסים הדיגיטליים הקיימים. לא חבל? וזה עוד לפני שהזכרנו את האפשרות להגיע לקהלים רלוונטיים דומים באמצעות look a like.

איך נסייע לך למקסם את הפרסום בפייסבוק?

תהליך העבודה שלנו יאפשר לך להגיע לקהל הנכון ביותר עבורך ולמצות כל מהלך שיווקי של העסק בפייסבוק, באמצעות:

  • ניסיון מוכח בניהול מאות מהליכים מניבים בפייסבוק – שימוש בתובנות של שנים, שמגדילות את כמות הפניות וההכנסות של לקוחותינו.

  • בניית אסטרטגיה – איפה הקהל שלך נמצא ואיך הכי נכון לפנות אליו? בניית משפכים שיווקיים משלב ההכרות עם המותג, ביסוס היחסים וההובלה לרכישה.

  • יישום תכנית עבודה משולבת – ניהול העמוד העסקי + קידום ממומן בפייסבוק
    (כולל שיווק חוזר ללקוחות שכבר נחשפו לעסק).

  • ניהול שוטף של הדף – העלאת פוסטים וקידומם, מתן מענה לשאלות הגולשים.

  • שיפור מתמיד – אופטימיזציה, ניתוח והסקת מסקנות בהתאם להתנהגות הגולשים.

  • דוחות מפורטים – שיעניקו לך שליטה מלאה ויאפשרו לך למדוד בכל רגע את אפקטיביות השיווק בפייסבוק, באמצעות סטטיסטיקות חשובות ומשמעותן.

  • תיאום ציפיות – יאפשר לך לדעת למה לצפות מכל מהלך שיווקי שנפיק עבורך בפייסבוק, ולקבל החלטות מושכלות להמשך הדרך.

ולקינוח…

אצלנו אין חבילות בהתחייבות.

אחרי הכול, חובת ההוכחה היא עלינו ולא עליך. ולכן בכל חודש מחדש נעשה את כל מה שצריך כדי להניב תוצאות שיגרמו לך לרצות להמשיך לחודש הבא, ולזה שאחריו… בשורה התחתונה: מחויבות מלאה לתוצאות הפרסום בפייסבוק של העסק שלך.

הפקדת הדף העסקי בידנו תאפשר לך להוריד מהגב את ניהול הדף העסקי והכי חשוב: לבנות מוניטין של מותג מצליח שזוכה להרבה יותר חשיפה, פרגונים ופניות של לקוחות.

שרייבר
RND
logo_01
ups
לואר
1

רוצה לייצר באזז בפייסבוק?