היום כבר לא חייבים להשקיע במודעות בעיתון שעולות אלפי שקלים או בקמפיין פרסומי עתיר תקציב ברדיו או בטלוויזיה, האינטרנט מספק למפרסמים אינספור אפשרויות פרסומות מדויקות, קולעות וזמינות שהמוכרת מכולן היא פרסום בגוגל.
לפי מחקרים שנעשו בקרב גולשים בכל רחבי העולם, יותר מ-90% מאיתנו נכנסים לגוגל כדי למצוא מוצר, שירות או מידע מסויימים. כל בעל אתר שרוצה שימצאו אותו, יקליקו על כתובת האתר וייכנסו אליו, כדי לקבל בסופו של דבר מידע על השירות או המוצר שהוא מציע, לרכוש מוצרים או ליצור קשר ישיר עם החברה, רוצה להיות בגוגל.
מנוע החיפוש של גוגל בנוי כך שבמעלה רשימת התוצאות, האיזור שבו לרוב יסתכם החיפוש אחר המוצר או המידע, נמצאים האתרים המקודמים ביותר, אלו שמאחוריהם ניצבים מקדמי אתרים שמנהלים קמפיין פרסומי ממומן לצד קידום אורגני במנוע החיפוש.
מה שמביא אותנו לשתי השיטות העיקריות של פרסום בגוגל שכל בעל אתר צריך להכיר:
קידום ממומן וקידום אורגני.
קידום ממומן בגוגל נחשב לאחת משיטת הפרסום היעילות ביותר ברשת. גוגל מעמידה לרשות מקדמי האתרים מערכת לבניית מודעות פרסום שמקשרות בין מנוע החיפוש של גוגל ובין אתר האינטרנט של המפרסם. במילים פשוטות, מקדם האתרים יכול לבנות קמפיין באמצעות מודעת קידום לאתר, שמנוסחת בצורה קולעת וקצרה ונתמכת במילות המפתח שאותו גולש מקיש בתיבת החיפוש.
מילות מפתח רלוונטיות מובילות להצגת תוצאות החיפוש, מודעת הפרסום מופיעה בראש רשימת החיפוש, מצדי הרשימה או כקישור מודגש. הגולש שמבחין במודעה בקלות מקליק עליה וממנה נכנס ישירות אל אתר האינטרנט או אל דף נחיתה שיוביל אותו ליצירת קשר עם בעל האתר, הלוא הוא נותן השירות.
הקידום הממומן בגוגל מתבסס על שיטה לפיה משלם המפרסם רק לפי קליקים. בכל פעם שהגולש מקליק על המודעה ונכנס אל האתר, המפרסם מחויב על כך. הוא יכול להגביל את עלות הקמפיין מדי יום וכאמור – מפלח ומסווג את הפרויקט לפי השוק ולפי מילות המפתח. כל אחד בוחר כמה להשקיע בפרסום ואיך לנהל את הקמפיין.
אין היום בעל אתר שיכול להתעלם מאפשרויות הפרסום בגוגל. בלי פרסום בגוגל האתר כמעט ואינו קיים והסיכויים ליצירת תנועת גולשים קבועה מצטמצמים מאד. קידום אורגני הוא חלק בלתי נפרד מהתהליך הפרסום בגוגל.
קידום אורגני בגוגל הוא תהליך שכולל לא מעט פעולות שקשורות למה שקורה בתוך האתר – ממבנה האתר והעמודים, מהירות הגלישה באתר, אפליקציות ליצירת קשר, וידאו ותמונות ותוכן מילולי שכולל מילות מפתח ועד ליצירת קשרים עם אתרים נוספים ובניית קישורים לאתר ממקומות שונים. זוהי התמצית של עבודת מקדם האתרים שמשלב בין הקידום האורגני ובין הקידום הממומן כדי ליצור את החשיפה הגדולה ביותר עבור הלקוח שלו.
פרסום בגוגל דורש הכרות עם מנוע החיפוש, יכולת להכיר את שוק הגולשים ולהתעדכן בטרנדים ובהרגלי הגלישה, פענוח של מצב השוק, המתחרים ומילות המפתח הרלוונטיות ללקוח ולתחום בו הוא עוסק.
אנחנו מתמחים בכל שלבי הפרסום והקידום בגוגל, משלב בניית האתר המותאם לדרישות הקידום האורגני בגוגל ועד להכרות עם כל אפשרויות הפרסום בגוגל ובמקומות נוספים ברחבי הרשת.
אם אתה רוצה ליצור קמפיין מוביל ובולט בשטח לאתר שלך,
צור איתנו קשר עוד היום ונתחיל להקליק בשבילך!
העסק שלך צריך באזז?
(מתאים לעסקים עם תקציב של 3,000 ₪ ומעלה)
* מתאים לעסקים עם תקציב
של 3,000 ₪ ומעלה