אתר סרטוני הוידאו המפורסם בעולם פתח לפני מספר שנים את שעריו לקידום ופרסום אתרים ושירותים, במגוון אפשרויות. מה זה אומר לפרסם ביוטיוב ואיך עושים זאת נכון?
אתר הסרטונים יוטיוב נחשב לאחד האתרים הפופולריים בעולם והוא נמצא במקומות הראשונים בדירוג כניסות גולשים בכל העולם, לצד פייסבוק ומנוע החיפוש של גוגל. בדומה לפרסום בגוגל, גם ביוטיוב ניתן ליצור קמפיינים ולנהל מודעות פרסום שיופיעו לצד הסרטונים ובמהלך הקרנת הסרטון. זאת לצד העלאת סרטונים שיווקיים שונים וניהול של עמוד פרסום ביוטיוב.
כמו מנוע החיפוש של גוגל, גם יוטיוב הוא מקום שאליו נכנסים מיליוני אנשים בכל רגע נתון. מי שמפרסם ביוטיוב חושף את התכנים שלו לקהילה עצומה של גולשים שיכולים להיחשף בכל רגע נתון לקמפיין הפרסומי. בנוסף, יוטיוב מקלה על המפרסמים באתר כשהיא מאפשרת לנהל את מודעות הפרסום באופן עצמאי, ממש כמו שיטת הפרסום של גוגל. באמצעות פרסום ביוטיוב אפשר להגיע לקהל יעד ממוקד, שמחפש תכנים לפי מילות מפתח מסוימות, למקד את החשיפה לפי הקשר לנושא ולנהל בעצמנו את הקמפיינים.
הפרסום מנוהל באופן עצמאי באמצעות Adwords, מודעות המילים המוכרות לנו גם ממנוע החיפוש של גוגל. מערכת הפרסום שמנפיקה את המודעות מנוהלת על ידי המפרסם, שיכול להגדיר את הפורמט של המודעה לפי הצורך – להעלות וידאו שיווקי, ליצור טקסט במודעה או להציג את המודעה על גבי סרטון או לצדו.
המפרסם יכול להחליט על הגדרת קהל היעד, לפי מילות מפתח ונושאים משיקים. הוא יכול לבחור מיקומים ספציפיים למיקום המודעה או להשתמש במיקוד אוטומטי, שמפזר את המודעות בצורה הגיונית על גבי עמודי היוטיוב, ממש כמו בגוגל.
מי שמעלה סרטונים לעמוד היוטיוב שלו, יכול לקשר בין מודעות ובין סרטונים, כך שהוידאו יהיה מקודם וילווה במלל של מודעה ומילות מפתח.
פרסום ביוטיוב מנוהל כמו פרסום בגוגל, כך שהמפרסם משלם על פי חשיפה. ככל שכמות הקליקים על המודעה גדול יותר ויותר אנשים נכנסים דרכה אל האתר או דף הנחיתה, כך החיוב עולה. ניתן להגביל את מספר הגולשים שנכנסים למודעה ליום לפי שיקולי התקציב.
במידה ואתם מעלים וידאו שיווקי, לרוב יתווספו עלויות של הפקת הוידאו, צילום ועריכה וכדומה, לצד עלויות קידום הוידאו באמצעות מערכת המודעות של יוטיוב.
מקדם אתרים מקצועי שולט בכל המערכות של פרסום ביוטיוב ויכול לפקח על הקמפיין באופן שוטף. מקדם יודע ליצור מחקר מילות מפתח ביוטיוב ובמנוע החיפוש של גוגל, לזהות פלחי שוק ולהגדיר את הקמפיין על פיהם ולעקוב אחר התוצאות במטרה להגדיל את החשיפה ולמקד אותה בצורה טובה.
פרסום ביוטיוב הוא אמצעי מצויין להגיע לקהל יעד רב ולהגדיל את החשיפה של העסק או השירות שלך. אנחנו כמקדמים בעלי ניסיון רב מציעים את הליווי המקצועי המדוייק והנכון עבורך. צור איתנו קשר עוד היום ואנחנו נדאג שהמסר שלך יופיע במקומות הטובים ביותר ויגיע לאנשים הנכונים.
העסק שלך צריך באזז?
(מתאים לעסקים עם תקציב של 3,000 ₪ ומעלה)
* מתאים לעסקים עם תקציב
של 3,000 ₪ ומעלה