שיווק בוידאו לעסקים

בעולם דינמי שבו התמונות זזות מהר יותר מהמילים, לוידאו שיווקי יש כוח משמעותי. זו אפשרות לקדם את אתר האינטרנט שלכם בקלות, את השירות שאתם נותנים ואת המוצר שאתם רוצים למכור. כי אין מראה טוב יותר ממראה עיניים

באזז אינטראקטיב - פרסום ושיווק באינטרנט

גוגל הוא אמנם מנוע החיפוש הכי פופולרי בעולם, אבל אחריו צועד בצעדי ענק אתר שכולנו נכנסים אליו כמה פעמים ביום. בין אם אנחנו רוצים לשמוע שיר, לראות טריילר של סרט או סדרה או לחפש סרטון הדרכה בנושא מסוים, יוטיוב הוא הכתובת הכי פופולרית לסרטוני וידאו. את אותו סרטון פופולרי שכולנו רואים ביוטיוב, אפשר בדרך כלל למצוא דרך הפייסבוק, עוד מנוע חיפוש חברתי עשיר בתכנים. שני אלו יחד הם אמצעי לקידום אתר, מוצר או שירות בדרך שלא משאירה מקום לשאלות ויוצרת קשר של עין מול עין עם הלקוח.

מה זה אומר שיווק בוידאו?

שיווק באמצעות וידאו דרך יוטיוב או פייסבוק משמעותו יצירת סרטונים שיווקיים, המכונים גם סרטוני תדמית, שמציגים את בית העסק ומקדמים אותו ואת אתר האינטרנט שמלווה אותו. גם בפייסבוק וגם ביוטיוב, הסרטונים מלווים בכתובת האתר שמאפשרת לכל מי שצופה בסרטונים ומתרשם מהם ללחוץ ולהגיע אל האתר שלך בקלות. התוצאה: תוכן שיווקי מהיר וקולע, שמביא לתוצאות מהירות וקולעות.

למה צריך ערוץ שיווק ביוטיוב?

כשאנחנו מדברים על ערוצי שיווק ביוטיוב באמצעות סרטונים אנחנו מדברים על עמוד שיווקי של העסק או החברה, שאליו מועלים באופן קבוע סרטוני תדמית שונים. חלק מהסרטונים הם סרטונים שיווקיים לכל דבר, אחרים יכולים להציג את המוצרים שלכם, אחרים יכולים להיות סרטונים בנושאים שקשורים לשירות או למוצר או לנושא העסק באופן כללי. כל דבר העולה על רוחכם ואינו פוגע בקהל הצופים יכול לעלות ליוטיוב.

כל סרטון שיווקי שעולה ליוטיוב צריך לכלול מיתוג מהודק של העסק. מפתיח גרפי שמופיע בתחילת הסרטונים ובסופם דרך לינק לאתר האינטרנט שיאפשר יצירת קשר מיידית. הערוץ עצמו הוא אמצעי לשמירת קשר עם הקהילה שלך, שהיא קהילת הלקוחות הנאמנה, שלוחצת על מעקב אחרי העמוד שלך ויודעת שבכל פעם שאתה מעלה.

למה כדאי לשלב סרטונים גם בפייסבוק?

שיווק בוידאו כולל כמובן גם שילוב של הסרטים במקומות שבהם נמצאת קהילת גולשים גדולה, שיכולה להיחשף לסרטון ודרכו למסר שרוצים להעביר. פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הכי בולטת ובה עוברים כל התכנים, גם תכני וידאו.

כל סרטון שעולה לעמוד שלכם ביוטיוב צריך להופיע גם בעמוד הפייסבוק שלכם, זה שמקדם את האתר שלכם, השירות או המוצר או כל דבר אחר. ברגע שהסרטון נמצא גם בפייסבוק, ניתן להוסיף לו מלל שיווקי או לשדך לו את כתובת האתר, כך שכל מי שיצפה בו יוכל גם להיכנס דרך לינק ישיר.

כמה עולה להפיק וידאו שיווקי?

שיווק בוידאו כולל את הפקת הסרטונים, העלאתם ליוטיוב ולעמוד הפייסבוק והפצתם ברשת באמצעות קידום בגוגל, שיתופים, קישורים ועוד. הפקת הסרטונים יכולה לעלות כמה מאות שקלים בודדים או כמה אלפי שקלים ויותר, בהתאם לסגנון ולמורכבות ההפקה. תחזוקה שוטפת של עמוד היוטיוב ועמוד הפייסבוק העסקי אליו מועלים לרוב הסרטונים משתלבת בדרך כלל בעבודה של מקדם האתרים או של עורך התוכן, כחלק מהתשלום על עבודתו.

שיווק בוידאו מתבסס על מחקר שוק, ידע ויצירתיות. אנחנו מציעים חבילה שכוללת את כל אלו ובאה לידי ביטוי בכל פעולת קידום שאנחנו עושים. בוא ותצטרף לאנשים שכבר מופיעים על מסכי המחשב בסרטוני שיווק בוידאו וקוצרים הצלחות, כשאנחנו מאחוריהם.