קידום ממומן בגוגל

כל בעל עסק לומד להכיר בשנים האחרונות שלוש מילים שאומרות הכל "קידום ממומן בגוגל". מה זה קידום ממומן? למה זה חשוב לעסק שלך? ומה היתרונות שלו לקידום אתר של בית עסק או נותן שירות?

כל אחד מאיתנו מכיר את הסיטואציה הבאה: אנחנו צריכים שירות מסוים, לקנות מוצר כלשהו או לקבל מידע על נושא, כל נושא שבעולם. אנחנו שולפים מיד את עמוד הדפדפן של גוגל – במחשב הביתי, בעבודה או בנייד, מקישים במהירות את מילות החיפוש ומקבלים אלפים ולפעמים מיליונים של עמודי אינטרנט. לרוב נסתפק בשיטוט בין העמודים הראשונים שנקבל, אלו שנמצאים במעלה רשימת תוצאות החיפוש. ניכנס לעמוד הרצוי, נקבל את המידע, נבקש הצעת מחיר, נקנה מוצר או פשוט…ניצור קשר! פה בדיוק מונח היתרון של מנוע החיפוש של גוגל.

איך מרחיבים את הקידום בגוגל?

מנוע החיפוש הזה של גוגל הוא ללא ספק מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם. בעלי אתרים שמייצגים את העסק או השירות שהם מעניקים רוצים להופיע בראש רשימת התוצאות, למה? בדיוק בגלל התנהגות הגולש שתיארנו כאן.

הגולש מקליק בדרך כלל על תוצאות החיפוש שהוא רואה בראש הדף והן מספקות את הצורך במידע, מוצר או שירות מסוים. נותן שירות שהשם שלו מופיע בראש רשימת התוצאות, בצורה בולטת ומודגשת, מגדיל את הסיכוי לפניה ישירה מהגולש ובכך, באופן עקיף, מגדיל את הסיכויים שלו לפגוש עוד לקוח פוטנציאלי שיהפוך ללקוח קבוע ופעיל.

מהם היתרונות של קידום ממומן?

לצד קידום אורגני במנוע החיפוש של גוגל, שדורש עבודה קבועה ומהותית, מחקר שוק והרבה תוכן, גוגל מציעה שיטה נוספת לקידום האתר שלך במנוע החיפוש, כך שיופיע בראש רשימת התוצאות. 

יוצרים מודעה באמצעות מערכת הפרסום של גוגל אדוורדס, מתמצתים את המסר השיווקי שלך לפי כללי גוגל ומנהלים מחקר מילות מפתח שבכל פעם שיוקשו על ידי הגולש, יובילו להצגת המודעה שלך. המודעה שתופיע בראש רשימת תוצאות החיפוש, תופיע כאשר אותו גולש יחפש את מילות המפתח הרלוונטיות שקשורות לעסק, למוצר או לשירות שאתה מציע.

כמה עולה קידום ממומן בגוגל?

התשלום על הפרסום מתבסס על הקליק של הגולש על המודעה. בכל פעם שגולש לוחץ על המודעה ועובר דרכה אל האתר שלך, אתה יודע שהפרסום עבד וגוגל מחייבת אותך. אך לא די בכך, מקדם האתרים או בעל האתר הוא מי שמחליט כמה הוא מוכן לשלם על הפרסום, לפי מספר ההקלקות בכל יום. המודעה מופיעה עד שאנחנו מגיעים לסוף התקציב היומי וכך חוזר חלילה.

איך יודעים שהשיטה עובדת?

לצד החיוב הפשוט שעובד לזכות הלקוח והאפשרות לבנות קמפיין ממוקד ומדוייק במקום שאליו נכנסים בכל רגע נתון מיליוני בני אדם, נוכל ללמוד כל הזמן על הקמפיין והצלחתו באמצעות מערכת הסטטיסטיקות שמספקת המערכת של גוגל. המערכת יודעת לבדוק אילו מודעות הצליחו, אלו מהן קצת פחות ואיפה יש צורך בשיפור וחידוד המסרים, בחירת מילות מפתח מדוייקות יותר או הגבלות של הקמפיין לקהל יעד אחר.

בשורה התחתונה, השליטה על הפרסום והחיוב לגביו היא לגמרי שלך.

כחברת בנייה וקידום אתרים עם ניסיון רב, אנחנו עומדים מאחורי קמפיינים מוצלחים בגוגל ומאחורי קידום אתרים אמין, קבוע ומדוייק. אם אתה רוצה להגדיל את החשיפה ולחשוף את השירות או המוצר שלך בפני מיליוני אנשים, תן לנו לעשות את העבודה בשבילך. מקידום אתרים במנועי החיפוש ועד קידום ממומן בגוגל – אנחנו כאן כדי לדאוג שההקלקות לא יפסיקו להגיע ואיתן גם הרווח שלך.

רוצה ליצור באזז?